„Pirelli“ prieš 2013 metų „Formulės 1“ sezoną planuoja modifkuoti savo padangastam, kad pagyvintų lenktynes. Vis dėlto padangų gamintojas prižadėjo, kad kitąmet komandos su padangomis turės mažiau vargo.
„Pirelli“ prieš 2013 metų „Formulės 1“ sezoną planuoja modifkuoti savo padangastam, kad pagyvintų lenktynes. Vis dėlto padangų gamintojas prižadėjo, kad kitąmet komandos su padangomis turės mažiau vargo.
Po neseniai vykusių padangų bandymų Barselonoje, „Pirelli“ nusprendė, kad geriausias būdas pagyvinti lenktynes – pakeisti padangų mišinių sudėtį ir padangų konstrukciją.
„Pirelli“ autosporto padalinio vadovas Paulas Hembery teigė: „Kitais metais mes pakeisime, esu tuo tikras, visus padangų mišinius. Galbūt tik tarpinėms oro sąlygoms skirtos padangos išliks nepakitusios.“
„Mes bandysime palengvinti komandoms gyvenimą ir stengsimės sukurti padangas, kurios veikia platesniame temperatūros diapazone, tačiau tuo pačiu metu kurdami padangų mišinius būsime agresyvesni.“
„Kaip jau matėte šiemet, lenktynių metu padangos yra keičiamos vienu kartu mažiau. Jei ir toliau eisime šia linkme, netrukus ir vėl matysime pilotus į boksus sukančius tik vieną kartą. Privalome kažką daryti, kad komandos susidurtų su papildomu iššūkiu.“
Nors anksčiau P.Hembery tvirtino, jog padangų konstrukcija 2013 metais išliks nepakitusi, dabar jis teigia, jog pokyčių bus, kurie turės įtakos ir bolido aerodinamikai.
„Peržiūrinėjame padangų struktūrą. Manau, kad tokiu būdu galėtume sukurti puikų iššūkį komandoms, nes tuomet padangos turėtų didelės įtakos bolido aerodinaminiam efektyvumui.“
„Norime pakeisti dinamines padangų savybes. Viena iš sričių, kurią norime peržiūrėti, tai bendras sukibimas – tai pereinamoji stadija nuo stabdymo iki pilno akseleratoriaus nuspaudimo. Jei būtume turėję tam laiko, pokyčius šioje srityje būtume atlikę jau labai seniai. Būtent šią sritį dabar ir norime peržiūrėti.“
„Kitais metais komandos savo bolidus ir jų dinamiką supras labiau: praėjusiais metais padangos ir bolidai keitėsi tuo pačiu metu. Dėl to visiems tai buvo didžiulis iššūkis.“
„Kitais metais jie žinos, ką reikia patobulinti bolide, kad iš padangų išspausti maksimalią naudą. Taigi, žvelgiant iš šios perspektyvos, kitais metais komandos vis dar stengsis perprasti padangas“, - pridūrė P.Hembery.